Lukrowe szaleństwo i muffinki <3

W ubiegłym tygodniu pozwoliłam sobie na małe szaleństwo. Buszują po allegro zakupiłam dwie masy lukrowe, takie ala plastelina w kolorze niebieskim i białym, dwa barwniki – złoty i srebrny oraz wykrawaczki. Wczoraj ukochany Pan Listonosz dostarczył paczuszkę z lukrami i barwnikami. Szczerze mówiąc myślałam, że lukry będą w formie takiego ‚bloku” także się zdziwiłam, bo jednak inaczej to wygląda. Mianowicie tak:

Obrazek

 

Niezmiernie ucieszona zakupem, czekam jeszcze za wykrawaczkami które będą w kształcie płatków śniegu obmyślam niecny plan nad ich przetestowaniem, szukając odpowiedniego :”ciastkowego” przepisu. Już nie długo! 

PS.Osoby chętne do testowania ciastek zapraszam! ;D 

Wykrawaczki 😀 Świeżutkie, przed chwilą przyniesione! 

Obrazek

Jak powszechnie wiadomo choroba zmogła mnie nie miłosiernie. Dziś w zamian za dobre sprawowanie (choć nie do końca jeszcze wychorowana) zrobiłam sobie i oczywiście pozostałym domownikom muffinki czekoladowo-wiśniowe ❤ Kawa dzisiaj będzie wyjątkowo smakowita! Przy okazji (zupełnie, zupełnie) testuje nową formę do muffinek ponieważ takowej nie posiadałam. 

Obrazek

Ja zabieram się za zjadanie muffinkowej rozkoszy i poszukiwaniu konkursu który mi zaginął w szale stron ;<. 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Codzienności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Lukrowe szaleństwo i muffinki <3

  1. soulmate pisze:

    Jajć, ale mi zrobiłaś smaka! I jeszcze te lukry! Ale to będzie wyglądać 🙂 I smakować! Zazdraszczam 😀

Skomentuj

