Konkurs z Magiczną Kartką

Wpadłam na Facebooka i trafiłam na bardzo fajny konkurs, w którym można wygrać Kalendarze. Żeby było ciekawiej, kalendarze których się nie wyrzuca! Coś idealnego dla mnie 🙂 

Obrazek

Dziele się i z Wami tym Konkursem. Tutaj macie linka do posta: 

http://magicznakartka.blogspot.com/2012/12/kalendarzowe-pozegnanie-roku-2012-i.html

Zasady są bardzo proste, ale do tego odsyłam Was już na stronę organizatora 😉

Ja już biorę udział, a Wy?:) 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Codzienności i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

